vineri, 4 iulie 2008

Cine sa fie sefu?

Dupa facere intre organele interne s-a iscat o cearta si anume :
Cine să fie sefu?

Creierul a spus:
-Eu trebuie sa fiu sefu, pentru ca eu coordonez restul organelor.

Ochii au spus:
-Noi trebuie sa devenim sefi, pentru ca vazul nostru va calauzeste in lume.

Inima a spus:
-Eu trebuie sa fiu sefu pentru ca tuturor eu va dau sangele care inseamna viata.

S-a bagat si stomacul:
-Oricum eu trebuie sa fiu sefu ca eu va hranesc pe toti.

S-au băgat si picioarele:
-Noi va caram pe toti, deci noi trebuie sa fim sefi!

Atunci s-a bagat şi cacatul:
-Eu o să devin sef!
Si organele mai ca n-au crapat de ras.

Vazand astea cacatul a zis:
Radeti numai... O sa vedem noi cine va fi sefu.

Si timp de cinci zile nu a mai iesit.

Corpul s-a incremenit de durere...
Ochii au devenit opaci...
Inima mai ca nu s-a rupt...
Stomacul se chinuia...
Picioarele se tremurau...

Si atunci au zis in unanimitate :
-Sa fie cacatul sef!!!

Si de atunci...

Orice cacat poate sa fie sef!

Niciun comentariu:

 
Google